ICT Helpdeskmedewerker

Heb jij een hart voor de zorg en kennis van ICT? Dan hebben wij de job voor jou!

Direct solliciteren
  • Staf
  • MBO 4
  • Zwijndrecht
  • 24

Dit krijg je

  • een contract voor 24 uur per week;
  • een bruto maandsalaris van maximaal € 3.733,75 (36u) afhankelijk van kennis en ervaring en op basis van de CAO VVT FWG NR 40;
  • in mei 8% vakantiegeld en in november 8,33% eindejaarsuitkering;
  • een tegemoetkoming voor je reiskosten, inclusief brug, tunnel-, tol- en veerkosten;
  • aantrekkelijke flexibele secundaire arbeidsvoorwaarden, deze kun je aan passen aan jouw persoonlijke situatie. Je krijgt bijvoorbeeld fiscaal voordeel bij de aanschaf van een fiets, sportabonnement, mobiele telefoon, laptop en meer!

Dit verwachten wij van jou

  • je hebt een ICT-gerelateerde opleiding (minimaal MBO 4 niveau) gevolgd;
  • je hebt een dienstverlenende en servicegerichte instelling;
  • je bent communicatief, proactief en een echte teamplayer;
  • je hebt basiskennis van (enkele) van de volgende pakketten: Microsoft Entra ID, Microsoft 365, Microsoft Intune, Workspace, Basiskennis van hardware;
  • je hebt een probleemoplossend vermogen en bent stressbestendig.
  • werkdagen in ieder geval de maandag en de vrijdag (derde dag liefst op dinsdag of donderdag)
  • na het verlof kunnen werkdagen in overleg weer anders ingedeeld worden
  • start in januari 2026 (maand inwerken, daadwerkelijke vervanging verlof start in februari)

Dit ga je doen

Als ICT-Helpdeskmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor alle vragen, problemen en verzoeken van medewerkers op het gebied van ICT, applicaties en telefonie. Je zorgt ervoor dat iedereen snel en efficiënt geholpen wordt, zodat zij zonder hinder hun werk kunnen voortzetten. Je komt te werken in een dynamisch team waar jouw bijdrage echt het verschil maakt.

Jouw taken:

  • Ondersteunen van (zorg)medewerkers bij hulpvragen m.b.t. ICT en digitaal werken.
  • Aanmaken nieuwe gebruikersaccounts en beheer van accounts.
  • Nieuwe medewerkers ondersteunen bij het instellen van hun accounts.
  • Installeren van telefoons, laptops, pc’s en tablets.
  • Werkplekken van medewerkers van hardware voorzien en oude hardware vervangen.

Goed om te weten!

Deze rol is in eerste instantie ter vervanging van een collega die met zwangerschapsverlof gaat met daarna de mogelijkheid om te kunnen blijven.

We begrijpen dat je misschien eerst de sfeer wilt proeven. Je bent van harte welkom om vrijblijvend met ons kennis te maken, hoe we dat doen bespreken we graag samen met jou!

Voor een dienstverband bij Salios is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Deze wordt door ons vergoed.

Kom je bij ons werken, dan melden we jou aan bij het pensioenfonds zorg en welzijn.

Ben je enthousiast geworden?

Direct solliciteren
Wil je meer weten over deze vacature?

Mail dan naar ons Recruitment Team;

sollicitatie@salios.nl